Laadukasta Osteopatiaa Lappeenrannassa

Kärsitkö selkä-, niska- ja hartiakivuista? Vaivaako stressi, unettomuus tai huimaus? Kaikkiin näihin vaivoihin osteopatia voi tarjota avun. Otan asiakkaita vastaan Lappeenrannassa kahdessa eri toimipisteessä. Soita ja varaa aika!

Yksilöllistä hoitoa asiakasta kuunnellen

Osteopatian avulla voidaan hoitaa lähes kaikkia kehon ongelmia. Hoito sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille ihmisille, ja hoitotekniikka valitaan asiakkaan ongelman, terveydentilan ja iän mukaan.

Hoito alkaa aina haastattelulla, jonka aikana selvitetään asiakkaan tilanne sekä mahdolliset sairaudet, leikkaukset, lääkitykset sekä aiemmat loukkaantumiset. Samalla tutkitaan ryhti, kehon asento ja liikerajoitteet.

Parempaa joustavuutta ja liikkuvuutta

Osteopatia on manuaalinen hoitomuoto, joka edistää kehon puhdistumista kuona-aineista, parantaa ryhtiä, vähentää kehon jännittyneisyyttä sekä lisää hoidettavan itsetuntemusta. Tavoitteena on lisätä kehon joustavuutta, liikkuvuutta ja kohentaa ryhtiä, jolloin elimistön hermotoiminta ja verenkierto toimivat mahdollisimman optimaalisesti.

Mihin vaivoihin osteopatia auttaa?

Menetelmä soveltuu monenlaisten ongelmien hoitoon. Säännöllinen hoito ehkäisee vaivojen syntymistä, ja yhä useampi käy vastaanotolla ilman varsinaista vaivaa.

• Akuutit ja krooniset kipu- ja särkytilat
  • Iskiaskivut
  • Ryhtiongelmat
  • Puutuminen ja tunnottomuus